נעליים לחורף

החורף כבר כאן, ונשאלת השאלה האם עד כמה אנחנו ערוכים לכך? עם מבול מבחר הנעליים ששוטף אותנו מידי שנה – הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן

תפסיקו לקנות נעליים - קחו שירותי ריצה במקום - וואלה! עסקים

עולם הנעליים אינו שונה מעולם הביגוד וגם כאן יש טרנדים שולטים בכל עונה. נראה שהעונה הנוכחית הולכת להיות בסימן החזרה לשנות ה-70', כאשר מגפיים גבוהות לנשים צוברות פופולריות רבה, לעומת הצד הגברי שהולך לכיוון מגפי הבוקרים. טרנד נוסף לקראת החורף הוא נעליים אקולוגיות, אשר עשויות מחומרים ממוחזרים ומעלה את נושא המחזור ואיכות הסביבה לכותרות עולם האופנה. ידוע לכול, שעולם האופנה והביגוד נפגע באופן חזיתי ממשבר הקורונה העולמי. החנויות והעסקים נסגרו, והמצב כפה על רשתות האופנה וההנעלה למכור באמצעות משלוחים והזמנות מראש. אחת חברות האופנה המובילות במשלוחים היא SHEIN, אשר בין היתר מתבלטת במגוון רב של פריטי הנעלה בכלל, ופריטי הנעלה לחורף בפרט החל מנעלי בית פשוטות ועד למגפיים יוקרתיות ונעלי אלגנט. חשוב לציין שהמחירים הזולים יחסית באתר מעלים את הפופולריות בקרב הגולשים וכמות ההזמנות שוברת שיאים מידי שבוע.

משבר נוסף שדובר עליו לא מעט על המשבר בענף הנעלת החורף הוא כניסתו לרשתות הגדולות ומכירת הנעליים לצד פריטי לבוש אחרים. הדבר גרם לסגירת חנויות רבות לייצור נעליים ואילץ את החנויות שנשארו לתכנן מסלול מחדש ולחשוב כיצד להחזיר את הקהל לחנויות המקומיות.

LOLLY עיצוב פנים חנות נעליים בקניון עזריאלי , קונספט העיצובי שונה

אז מהם נעלי החורף המושלמים עבורך? כמו בכל דבר בחיינו, שלמות מורכבת מלא מעט מרכיבים, כאשר החשובים והמרכזיים ביותר בענף הנעליים הם: נוחות ויופי. נעל יפה לא תהיה בהכרח נוחה ולהיפך ולכן השילוב ביניהם נדרש והכרחי.

מידי חורף אנו נתקלים במגוון טרנדים חדשים אשר טורפים את הקלפים ומגדירים מחדש מהו הסטייל המודרני. אחד הטרנדים החזקים השנה הוא מגפי חורף צבעוניים וגבוהים אשר ניתן למצוא כמעט בכל רשת כיום. מדובר על נעליים מיוחדות ואורטופדיות שמשלבות גם את הנוחות והבריאות וגם את היופי המודרני ששוק ההנעלה הולך שבי אחריו. היתרון הגדול של המגפיים הללו הוא שהם נחשבים לאיכותיים ואמורים להישאר איתכם לטווח הארוך ולחורפים הבאים גם כן.