בחירת נעליים נכונה

בחירה נכונה ונבונה של נעליים תמיד הייתה נוסחה בסימן שאלה. מהם הנעליים הנכונות עבורי? האם אני צריך לבחור בנוחות ובבריאות, או בכלל ביופי ובסטייל הנוכחי? איך אני מוצא את הנעל הנוחה ביותר עבורי אבל שתתאים גם לסטנדרטים שמגדירה החברה בה אני חי. 

אז איזה נעליים מתאימות לי? - https://e-sports.co.il

כמו בכל דבר בחיים, גם בחירת הנעליים תלויה בפונקציה אותה אנו רוצים שהנעליים ימלאו. כלומר, יש מגוון סוגי נעליים ונתחיל עם בחירת נעלי ספורט:

ישנם שלושה פרמטרים שאנו צריכים לקחת בחשבון טרם רכישת נעלי הספורט והם:

1. קשתות כף הרגל: ישנם שלושה מבנים שונים אשר אמורים להיות גורם מכריע לפני רכישת הנעליים והם – קשת אורכית חיצונית, קשת אורכית פנימית, קשת רוחבית. אותם שלוש הקשתות ובנוסף גם הנימים והוורידים שמחוברים אליהם אמורים לשמש כבולמי זעזועים בעת הריצה או ביצוע פעילות ספורטיבית. כאשר אנו מקיימים פעילות ספורט ומשקל הגוף נשען על כפות הרגליים – אנו חייבים לדעת בבטחה שהנעליים יהיו תואמות לקשת כף הרגל שלנו.

התרגול הפשוט שימנע את רוב פציעות כף הרגל

2. משקל הגוף: ככל שמשקל הגוף יהיה גדול יותר כך הסוליה תצטרך להיות רחבה יותר וכמו כן גם חזקה יותר ולא קלה, אחרת היא תקרוס ממשקל עודף של הגוף.

3. פרונציה: צניחתה של כף הרגל למרכז הגוף. מדובר בפעולה פיזיולוגית וטבעית של הגוף

כשאנחנו מדברים על בחירת נעלי סגנון וסטייל, אי אפשר להתעלם גם כן מהנוחות ומאחיזת כף הרגל בסוליה. עם כל הכבוד לכוכבים ולכוכבות שמדגמנים בסכומי עתק נעליים וביגוד שאמור להכתיב מהו "מודל האופנה העכשווי", אף אחד מאיתנו לא צריך להרוס את בריאותו בעקבות כך.

הפרטמטרים בבחירת הנעליים משתנים כאשר אנחנו עוברים לבחירת נעלי הליכה. כשמדובר על נעלי הליכה, אנחנו צריכים לקחת בחשבון גורמים נוספים כמו הגיל, אחיזת הקרסול, מחיר וסגנון. השוני הבולט ביותר בין נעלי הליכה לנעלי ריצה הוא הגמישות של הנעל. נעלי הריצה והספורט אמורות לגרום לגרום לכף הרגל לנוע בחופשיות, ניתור והנחיתה דורשים בולמי זעזועים טובים יותר המתאימים לריצה.

לסיכום, הבחירה תלויה במשתנים רבים אבל אין ספק שיש שהנוחות והבריאות חשובים הרבה יותר מאשר החיצוניות.

איך להתאים את הנעל עבורכם? הקליקו לצפייה בסרטון