נעלי ילדים

ישנה חשיבות רבה לבחירת נעליים נכונה עבור ילדיכם. נעלי הילדים כוללים בתוכם קטגוריות רבות של נעליים, החל מנעלי טרום הליכה, דרך נעלי הצעדים הראשונים ועד לנעליים ומגפיים עבור ילדיכם.

Summer Shoes and Sandals for Active Outdoor Kids

רוב הילדים יעשו את הצעדים הראשונים שלהם בין החודשים 9-18. כמו בכל דבר בחיים, גם לכל ילד יש את קצב ההתפתחות שלו ולכן אם התינוק שלכם עדיין לא מוכן להכניס את רגליו אל הנעליים הראשונות שלו – אין מה לחשוש, אלא לתת לו את הזמן שלו. עם הזמן, הקרסוליים והברכיים של התינוק יהפכו לגמישות וחזקות מספיק כדי להחזיק את גופו הקטן ותמצאו את עצמכם כהוריו רודפים אחריו בגן המשחקים, ואז תדעו שהגיע המועד לנעלי הצעד הראשון. מומלץ לבחור בנעליים נוחות ויפות שיעניקו לילדיכם ביטחון עידוד ותמיכה.

ההמלצה היא לבחור נעליים קצת יותר גדולות מכף הרגל הנוכחית, שגם ככה עתידה לגדול במהירות.

נעליים ראשונות לפעוטות. האם מותר לנעול נעליים לפני שהפעוט מתחיל ללכת?
מומלך! להשקיע ברכישת נעליים ראשונות ונוחות עבור הפעוט שלכם

לאחר שילדיכם כבר החלו לגדול והתחילו ללכת, הגיע הזמן להתקדם ולרכוש נעלי פעוטות שישמשו את ילדיכם ויקנו נוחות ותמיכה שיעזרו לילדיכם להתפתח ולהתקדם בהתאם לקצב ההתפתחות של הילד.

במהלך התקופה הזו, לערך לאחר גיל שנתיים, הילדים יידרשו לנעליים גמישות ואיתנות אשר יסייעו לתנועת כף הרגל להתפתח באופן טבעי מחד, ולשמור עליהם בזמן שהם הופכים לפעילים יותר מאידך. 

חשוב לציין, שאם קשת כף הרגל של ילדיכם אינה מתפתחת כראוי, אין לכם ממה לחשוש זה לחלוטין טבעי בגילאים אלה ולכן אין צורך לקנות דגמים מיוחדים שתומכים בקשת.

מצבים מולדים בכפות הרגליים: אפיונים ודרכי הטיפול | Infomed

בנוסף, חשוב מאוד לבחור דגם עם חלק קדמי גמיש במיוחד. מומלץ כמובן גם לבחור בנעל שחלקה העליון עשוי מעור שהינו טבעי ונושם, ואם ישנה רצועת סגירה מתכווננת לנעילה בטוחה יותר – אז לא תוכלו למצוא נעל טובה יותר.

בבחירת הנעליים לתינוקות, רצוי שהנעל תהיה גמישה וקלה ככל האפשר. במידה שבחרתם נעל עם צמדנים וודאו שהאחיזה חזקה מספיק, ושאינה נפתחת לאורך הליכה. במידה והצמדנים יהיו ארוכים יותר הם עלולים לגרום לחוסר נוחות ולנפילות ילדיכם מידי פעם. בנוסף, מומלץ לרכוש נעליים מחומרים נושמים כדי למנוע הזעה. מומלץ מאוד לא להעביר את הנעליים מילד לילד, לכל ילד מבנה כף רגל שונה וייחודי.

נעלי סניקרס נאוטיקה לפעוטות
חסכנו לכם את העבודה… טבלת מידות במיוחד עבורכם!