האם כדאי לעבור לגור באילת כרגע?

פנינת הרי האודם בעלת החופים שלא נגמרים, העיר התיירות אילת נחשבת לאחת הערים היפות והמרוחקות של מדינת ישראל, הופכת בשנים האחרונות למרכז התפתחות הולך וגדל. למרות הקשיים והמכות אשר ספגה העיר בתקופת הקורונה, גם אחוזי האבטלה שטיפסו באותה תקופה וגם המלונות אשר נשארו סגורים, "הפילו לקרשים" את העיר אילת. אבל לא כך הדבר בפועל, מכיוון שבניגוד לנתונים השלילים אליהם הגיעה העיר אילת, אל מולה ניצבת תכנית עתידית מזהירה שתהפוך אותה לפנינה אמיתית של תיירות ומסחר.

אזור למשקיעים ולאנשי חינוך

העיר אילת נחשבת לאזור סחר חופשי, מה שמביא איתה לא מעט הטבות ליזמים שונים ולמשקיעים. תושבי אילת זכאים להחזר שיכול להגיע עד ל10 אחוז, מכל עסקה או עבודה שנעשת באזור המועצה האזורית חבל איילות. ואילו גם אם בתור משקיעים תזדקקו לעובדים, תוכלו כמובן לקבל הטבת מס אשר יכולה להגיע לעד כ 20 אחוז משכר העובדים שלכם. ולאנשי החינוך שאולי בעתיד גם יהפכו ליזמים, תוכלו לקבל סל הטבות מס שהוא לא פחות ממטורף. באם תגיעו לעבוד באילת ללא התחייבות תוכלו להנות מבונוס שנתי של שישים אלף שקלים, אך אם תתחייבו לארבע שנים המענק יוכל להגיע ל80 אלף לשנה! והתחייבות לשנתיים תסדר לכם מענק של 72 אלף שקלים. כמובן שעוד לא הזכרנו את הטבות המס שכלולות גם כך לתושבי אילת ותקבלו תנאי שכמעט כפול מהמשכורות הוראה במרכז הארץ.

התחדשות עירונית גם לצעירים וגם למשפחות

אם נקח בחשבון את הטבות המס השונות, אי אפשר שלא לחשוב עד כמה הן יכולות להיות יעילות למשפחות מבורכות ילדים ולמשפחות בכלל. הדבר הזה נכון גם כשאר אנחנו מדברים על חיילים משוחררים וסטודנטים הלומדים באוניברסיטת אילת. אבל מעבר להטבות המס העיר אילת שרק הולכת ומתפתחת, כאשר ישנם קרוב ל20 פרויקטים שונים המתקיימים בו זמנית ומביאים הזדמנויות נדלניות חדשות ומגוונות, גם לזוגות צעירים וגם לחבר'ה צעירים המחפשים להשכיר דירה – החל ממגוון דירות למכירה באילת 4 חדרים ועד דירות סטודיו. תוכלו למצוא כיום מגוון של דירות חדשות מהניילונים להשכרה ולקניה, כאשר ממוצע הדירות בעיר נמוך כמעט בחצי מהמחיר של רוב ערי המרכז. לכן אם חשבתם על מעבר לעיר אילת, עכשיו זה הוא הזמן הנכון ביותר לעשות זאת.