מתיחת פנים ללא ניתוח

לא מעט גברים ונשים מבקשים להחזיר את המראה הצעיר והרענן שהיה בעבר אך נרתעים כבר עם המחשבה על הליך פולשני הכרוך בזה לא פעם. אבל בשנים האחרונות צצו בשוק הקוסמטיקה לא מעט כלים טכנולוגים, היכולים לתת מענה גם לאלו הרוצים להחזיר את הברק אל הפנים, אבל חוששים מאיזה שהוא הליך כירוגי פולשני כזה או אחר.כיום תוכלו להיעזר במגוון לא קטן של מכשירים אשר יעזרו להחזיר את המתיחות אל הפנים, ואת מראה הנעורים שהיה עד לא מזמן. מכשירים אלו מבוססי לייזר, אולטרסאונד זריקות שונות ועוד סוגים של טכנולוגיה, יכולים להוציא אתכם מהקליניקה עם ברק מחודש וחיוך מושלם וללא כל התערבות פולשנית.

למי מתיחת פנים ללא ניתוח מתאימה?

אפשר לומר שהליך זה יכול להתאים כמעט לכל אישה אך הממוצע נע בין 35 ל 50 וגם תלוי בצניחת העור, אשר יכולה להתחיל כבר עם תחילת שנות השלושים ועד לסוף ימינו בגדול. עם זאת ישנם נשים בגילאים מאוחרים יותר אשר כן יכולות לעבור הליכי הרמת פנים שונות, כאשר גם נשים הנוטלות מדללי דם ותרופות אחרות המונועת לעבור ניתוח יחד עם נשים מעשנות, יכולות להימצא מועמדות מתאימות להליכים מסוג אלו.

מה אפשר להשיג בטיפול כזה?

טיפולים של מתיחת פנים ללא ניתוח יכולים להשיג לא מעט מטרות, חלקן מהן יכולים לתת דגש יותר לאזור הצוואר, אזור העיניים, צוואר ועוד מקומות. אזורים אלו יכולים לקבל טיפול מעולה למשל "פרופאונד" הנשען על טכנולוגיה של חום ומחט, אשר עוזרים בייצור תאים אלסטים. טיפול זה כבר הוכח כיעיל בלא מעט מהמקרים של אזור הפנים כמו שקיות מסביב לעיניים, צוואר שומני ועוד.

חשוב לזכור כי כיום ישנו מגוון רחב של טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח, כך שתוכלו למצוא בקלות את הטיפול אשר ישיג עבורכם את התוצאה הרצויה.

סוגי הטיפול למתיחת פנים ללא ניתוח

  • HIFU- מכשיר מבוסס קרני אולטרסאונד ועוזר למיצוק הצוואר והפנים, על ידי כך שהוא משחרר גלי אולטרסאונד חמים אשר מגיעים עד אל שרירי העצב וגורמים להתכווצות של הסיבים ובכך נפח השכבה יורד וכך מתקיימת מתיחת פנים מיידית.
  • פרופאונד-מכשיר מבוסס על מחטים זעירות וגלי רדיו אשר מגיעים לרמת חום של 67 מעלות צלזיוס וגורמות לייצור של עד פי 6 בייצור קולגן ואלסטין, האחראים על הגמישות של העור.
  • הזרקות- ישנם כיום לא מעט סוגי הזרקות שונים, חלקן מבוססות בוטוקס וחלקן מבוססות חומצה היאלורונית. כך או כך שניהם יכולים להתאים ללא מעט מטופלים אשר חוששים מטיפול פולשני ומקומי של הפנים.