עדשות מגע יומיות מומלצות באירופה

רבות דובר על התקדמות הטכנולוגיה הרפואית ועל פתרונות זעירים כאלו ואחרים אשר ניתנים למגוון חולים ומטופלים, אבל ככל הנראה שעל ההתחדשות של עדשות המגע אנחנו לא שומעים מספיק.
נתחיל בכך שעדשות המגע עברו כברת דרך עד לשנים האחרונות, כאשר בתחילה הן יוצרו על בסיס זכוכית ונעלמו מעל פני האדמה קרוב ל200 שנים. לאחר מכן הן שבו בכל הכוח כאשר לא מעט חברות במזרח אירופה וביבשת אירופה בכלל, החלו בפיתוח של עדשות מגע העשויות מחומרים נושמים.
החל מהרגע שבו פרצו הרופאים את קו ה"חומרים הנושמים", קיבלנו במשך ארבעת העשורים האחרונים שלל בלתי פוסק של עדשות מגע יומיות, חודשיות, צבעוניות ובעלות מספרים כאלו ואחרים.
אך בכדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבור העיניים שלכם, יצאנו להציץ אילו עדשות מגע יומיות מומלצות גם באירופה.

 עם צבע או בלי צבע?

התפתחותם של מוצרי הטכנולוגיה ניכרת מאוד במהלך העשורים האחרונים, אך תארו לעצמכם שבעשור הראשון לחייכם השתמשתם במשקפיים ועדשות מגע לא היו כלל ואילו כיום תוכלו לקנות עדשות מגע יומיות בשלל צבעים? ובכן הכירו את DEISO שהתפרצה אל חיי הישראלים הישר מאיטליה והיא מציעה לקהל מרכיבי המשקפיים, עדשות מגע יומיות/חודשיות ושבועיות יחד עם הצבעים כחול/אפור/ירוק וחום. את עדשות המגע של החברה האיטלקית תוכלו למצוא במגוון רשתות האופטיקה בישראל וגם לבצע הזמנה דרך האינטרנט.

המלצות מאירופה

כאשר עדשות המגע יוצרו לראשונה מזכוכית הן היו חלק משורת המצאות של אותה התקופה, וכאמור חלקן היו טובות ושינו את חיינו עד לרגעים אלו וחלקם נזרקו אל הפח וחזרו אל חיינו בהופעה שונה ומחודשת.
אבל בכל הקשור להמצאות ולהתחדשות טכנולוגית תוכלו לראות את coopervision כחברה שכזו, היא ממוקמת בארצות הברית, פועלת כבר מעל ל40 שנים בתחום עדשות המגע והיא אחת מעדשות המגע המומלצות והנפוצות ביבשת האירופית. חברת coopervision מציעה מגוון של עדשות, החל מעדשות מגע יומיות/חודשיות ועד לעדשות מולטיפוקל עבור האוכלוסייה הבוגרת יותר. כל אלו  מציבים את החברה כאחת המובילות בתחום עדשות המגע בעולם, כך שאינה מומלצת רק באירופה אלא תוכלו למצוא אותה גם ביבשת אסיה ובמרבית רשתות האופטיקה בישראל.