פשוט ירוק – טופ קיסר

ישנם לא מעט אביזרים שונים אשר הצטרפו אל הגינה של והמרפסת של מרבית הישראלים, אחד מהם הוא ללא ספק הדשא הסינטטי. דשא זה מאפשר גוונים ירקים גם באזורים שאינם אפשריים, החל ממשטחי חול שונים ועד לקרמיקות ברצפת המרפסת, דרך מגוון צבעים של ירוק. אחד מאותם סוגי דשא הוא לא אחר מאשר "פשוט ירוק-טופ קיסר" אשר מגיע בשלושה גוונים מעולים, מותאם אל האקלים הישראלי ומסוגל להישמר לאורך זמן גם גינות חשופות לשמש. כל שכן מומלץ להכיר את גודלי הדשא השונים ולבצע התאמה שאיינה רק תואמת אל המזג האוויר הישראלי, אלא גם תעניק איכות ושימוש לאורך זמן גם עבור הילדים וגם חיות המחמד.

טופ קיסר

הדשא הסינטטי חדר אל גינות של רבים מאיתנו וגם אל המרפסות, עם יכולת להעניק נופח עיצובי גם אל דירות בניין וגם אל משרדים ואל בניינים מוסדיים שונים. טופ קיסר הוא בין הפופולריים והשכיחים במדשאות הסינטטיות הישראליות וגם עבור מגוון בתים, וזאת בשל היכולת המעולה של הסיבים והתפרים של 160 לכל מטר רץ. בנוסף היתרונות של דשא לא מתגלמים רק ביכולת העמידות שלו, אלא גם ביכולת ניקוז של המים המאפשרת עד לכאלף שש מאות ליטרים בשעה. בנוסף לכל אלו מומלץ לדעת כי דשא סינטטי מסוג טופ קיסר מגיע בשלושה גוונים, המאפשרים צבע אותנטי במיוחד ומעולה.

מאיפה רוכשים ומה עוד יש לדעת?

ברכישה של מוצרים כאלו לגינה, למשרד או לבית מומלץ גם לרכוש מאנשי מקצוע מעולים כמו אצל פשוט ירוק המציעים עוד דגמים מעולים של דשא סינטטי וחמש שנות אחראיות לרכישה של דשא סינטטי טופ קיסר. כך ניתן לרכוש לא רק דשא מעולה בגובה של עד  ארבעים ושתיים מ"מ, אלא גם סיבים חזקים אשר יוכלו לשמש אותנו גם לאחר משחקים של הילדים במשך שעות רבות וגם לאחר חשיפה ממושכת תחת השמש. לכן בבחירת מוצרים מתקדמים לגינה, מומלץ לבצע רכישה גם מאנשי מקצוע מובילים אשר יוכלו להנחות ולייעץ בכל הליך הקנייה ולעשות את הבחירה הנכונה בדשא טופ קיסר.