חיתולים למבוגרים במבצע

בחלוף השנים אנו נעשה שימוש בלא מעט עזרים שונים אשר יהפכו את החיים שלנו להרבה יותר קלים בין אם מדובר במשקפיים, גאג'דטיים שונים ועד אל קולנועיות איכותיות לתנועה בגילאים מבוגרים יותר או בתנאים רפואיים מורכבים. אך כאשר מדובר בחוסר היכולת לשלוט בצרכים הבסיסים שלנו, חיתולים למבוגרים במבצע יוכלו להיות הפתרון המושלם עבורנו. כיום חיתולים אלו מגיעים במגוון רחב של מידות, צורות ויכולות ספיגה מרשימות שיבטיחו לרבים מאיתנו יום יבש(או לילה) ובטוח ללא שום הפתעות רטובות. לכן בין אם מדובר במוצר שיהיה מעולה עבור ההורים שלנו או קרובי המשפחה או אפילו לנו, מומלץ להכיר אילו סוגי חיתולים קיימים כיום ואילו מבצעים מגיעים עימם.

חיתולים פופולאריים למבוגרים במבצע

התעשייה הישראלית מצליחה לספק לא מעט פתרונות יצירתיים ומוצרי ספיגה למבוגרים נמנים מבין פתרונות "כחול לבן" מעולים במיוחד. על כן הדגם הראשון של מוצרי ספיגה למבוגרים אלו כמובן מכנסוני הספיגה של חברת שקמה, המציעים מכנסוני ספיגה בגדלים ודגמים שונים החל ממחירי מבצע שבין 43 שקלים ועד ל48 שקלים. מכנסונים אלו מאפשרים ספיגה של מעל לשש שעות, עם יכולות אנטיבקטריליות המצליח לסייע גם במניעה של גירודים אפילו לאזורים מזוהמים. דגם נוסף ולא פחות מומלץ המיוצר גם כן בישראל הוא של חברת נועם המציעה חיתולי מבוגרים עם יכולת ספיגה מעולה, המכיל במרבית החיתולים גם ג'ל המעניק תחושת יובש והקלה לאורך כל השימוש ועוזר במניעה של התפתחות פצעי לחץ ואוורר מעולה. מחירם של חיתולים אלו גם כן נע בעלויות שבין 44 עד 50 שקלים.

דגמים נוספים של חיתולים

השימוש במוצרי ספיגה למבוגרים איננו רק מסתכם במכנסונים או חיתולים מותאמים לגיל מבוגר, אלא נעים גם בין חיתולים רב פעמיים לשימוש של שחייה ועד אל סדיניות סופגות במיוחד. הדגם הראשון של סדיניות הוא של חברת שקמה, המגיעים בגדלים שונים ולרבות 65*95. חלק ממוצרים אלו מצליחים לספוג עד ל3000 מ"ל לאורך כל הלילה, כאשר המחיר של חבילה כזו נעה בין 35 עד 60 שקלים בהתאם לכמות הסדיניות