אזורים מומלצים לשייט כשר

הקאריביים: גן עדן טרופי עם טעמים תוססים

האיים הקריביים הם גן עדן טרופי הידוע במים התכולים, החופים המוקפים בדקלים ובטעמים התוססים שלו. מהאיים האידיליים של איי בהאמה ועד למפרצונים המבודדים של איי הבתולה הבריטיים, האיים הקריביים מציעים שפע של הזדמנויות שייט למטיילים כשרים המחפשים רגיעה והרפתקאות. החלו את מסע השייט שלכם באיי בהאמה וגלו את המים הבתוליים של אקסומאס, שם תוכלו לשחות עם כרישים, לשנרקל בשוניות אלמוגים תוססות, וליהנות מפירות טרופיים. הפליגו לאיי הבתולה הבריטיים וגלו מעגנים מבודדים, מערות נסתרות וברי חוף שוקקים המגישים קוקטיילים מרעננים וחטיפים ידידותיים לכשרים.

איי סיישל: גן עדן מרוחק עם יופי בלתי נגוע

למטיילים כשרים המחפשים חווית שייט מרוחקת ואקזוטית באמת, איי סיישל מציעים יעד עוצר נשימה יפהפה שלא דומה לאף אחד אחר. ממוקם באוקיינוס ההודי מול חופי מזרח אפריקה, איי סיישל הוא ארכיפלג של 115 איים הידועים בחופים הבתוליים שלו, יערות הגשם השופעים ושוניות האלמוגים התוססות שלו. צאו להפלגה מהאי הראשי של מאהה וחקרו מעגנים מבודדים, איים לא מיושבים וחופים מבודדים שבהם תוכלו לשחות, לשנרקל ולהירגע בגן עדן. דגמו מטבח קריאולי מקומי עם טעמים מאפריקה, הודו ודרום מזרח אסיה, כולל דגים טריים, פירות טרופיים ותבלינים ארומטיים – הכל מוכן בהתאם לחוקי התזונה הכשרים.

חווה את היופי הטבעי של הפארקים הלאומיים של סיישל, ביתם של מיני ציפורים נדירים, צבים ענקיים ומגוון ביולוגי ייחודי שנמצא בשום מקום אחר על פני כדור הארץ. בין אם אתם חוקרים את תצורות סלע הגרניט של לה דיג או מטיילים בעמקים השופעים של פראסלין, איי סיישל מציעים חווית שייט בלתי נשכחת באמת למטיילים כשרים המחפשים הרפתקאות ושלווה.

דרום האוקיינוס השקט: איים מרוחקים ומגוון תרבותי

דרום האוקיינוס השקט הוא אזור עצום ומגוון שמקיף כמה מיעדי השיט המרוחקים והאקזוטיים ביותר בעולם. מהחופים עצי הדקלים של פיג'י ועד לנופים הוולקניים של ונואטו והמים הבתוליים של פולינזיה הצרפתית, דרום האוקיינוס השקט מציע הזדמנויות אינסופיות לחקר והרפתקאות. החלו את מסע השייט שלכם בפיג'י וגלו מעגנים מבודדים, איים נידחים וכפרים פיג'יים מסורתיים שבהם תוכלו לחוות את הכנסת האורחים החמה ואת המסורות התרבותיות העשירות של האנשים המקומיים. הפליגו לוונואטו וחקרו את הנופים הוולקניים של טאנה, שם תוכלו לבקר בהר הגעש המפורסם הר יסעור ולחזות בטקסי הליכת אש מסורתיים המבוצעים על ידי שבטים מקומיים ולהתפעל ממסורת וטבע נפגשים יחדיו.

לרעיונות נוספים לטיולים כשרים – https://geshertours.co.il/